PEMINAT AKU...haha

Monday, April 11, 2011

Bisikan Teman

kawan..bagi aku.kawan ni macam bom...susah nak jangka..sedar2 boleh meletop...
kawan jugak susah nk disangka..kadang2 kawan ni baik giler..tp masa yang sama kawan ni tikam kita dr belakang.
kite juga ada banyak kawan kan.. aku pon..bagi aku..aku ada dua orang kawan yang bg aku mereka ni sgt baik la...siyesly..jap..aku cuba refresh mcmana aku boleh rapat ngn dia...rasanya aku rapat dgn mereka sejak Kem MPDFH..yes! aku igt lagi mase tuh..kenangan manis bersama mereka..lpas kem tu, kami bersama2 pergi ke pesta penang sg nibong~makan sama2...jalan g khalel sama2..jalan malam2 kot..pkul 2 pg pon selalu...mereka lah tempat aku luahkan perasaan bila aku ada mslh..aku ad tak puas hati dengan sesiapa..sebab mereka sangat memahami aku.kdg2 bnda yang aku luahkan tuh memang salah pd diri aku, tp mereka tetap menangkan aku..supaya aku tenang..

alhamdulillah..ALLAH telah kurniakan aku 2 orang kawan yang baik..dan aku juga senang bersama mereka, dan mereka pon senang bersama aku..apa yang aku harap..hubungan kita akan kekal bertahan..walaupun nanti kita akan sebuk dengan perkara sendiri...

insyaallah...THANKS KAWAN!!!!

0 comments: