PEMINAT AKU...haha

Tuesday, April 5, 2011

Bisikan seorang kawan.

dah seminggu aku mengidam nak berkaraoke...hehe...benda yang aku bukan la addict sgt tp aku suka utk lakukan, meskipon suara aku memang tak SEDAP...tp tak pela kan...lagu tu aku yang bayar~haha..aku pedulik hapa...

hari ni ta semena2 aku ter ikot kawan aku pergi karaoke...perghh~lega rasa hati dan tekak dapat menSUMBANGkan beberapa lagu..hehe...

hari ni karaoke lagu yang sgt bermakna....bermula sengan lagu 'niat hati tak nak berpisah'-arrow...lagu wajib setiap kali karok..hehe..

lagu kedua pule lagu slam-'takkan mungkin berpaling'..lagi sadis...huhu....

lagu ketiga lagu dr search-'mentari merah di ufuk timur'..saje je nak bg insaf sikit..hehe..

tp karok hari ni sebenarnya ta berapa nak puas hati sgt sebab gagal membawa lagu2 tersebut dgn baik..selalu karok smpi suara pecah..hehe...tp ta per la kan..asal lepas hajat...

lepas karok makan McD..lepas gian gak..dah dekat sebulan ta makan..YES!!! misi berjaya..hehe...

tp biasa la kan..pahat mesti berbunyi kalau rumah da siap..ad pulak suara2 sumbang yg jeles sebab ta kuar karok ngn dia..adoyai~huhu...memang susah nak jaga hati semua kawan ni kan..tp ta perla..mggu ni sgt2 free..insyaallah..mggu ni nak lepak2..hehe

0 comments: